windroos

Hartelijk welkom op de website van Watersportvereniging d’Alblasserwaerdt!
Onze vereniging telt ongeveer 250 ligplaatsen in de totaal 4 jachthavens binnen Alblasserdam: De Buitenhaven, Het Waardhuis, De Nederwaard en De Overwaard. Zoekt u een vaste ligplaats in een van deze havens? Dat kan, mits u inwoner bent van Alblasserdam, Kinderdijk, Nieuw-Lekkerland of Graafstroom.

De Buitenhaven en Het Waardhuis zijn gelegen in het centrum van Alblasserdam.
De Buitenhaven ligt direct aan de rivier de Noord en het Waardhuis ligt aan de Alblas, net achter de (niet meer operationele) sluis. Onze overige twee havens, De Nederwaard en de Overwaard, liggen iets buiten Alblasserdam in de binnenwateren.

Word lid van onze vereniging door u in te schrijven via het inschrijfformulier. Na uw inschrijving ontvangt u een reactie van onze ledenadministratie. Goed om te weten is dat er voor al onze havens lange wachtlijsten zijn. Het kan dus een aantal jaar duren voordat u een ligplaats toegewezen krijgt.

Bent u passant en zoekt u een tijdelijke ligplaats? Dan kunt u contact opnemen met één van onze havenmeesters. Die kunt u vinden op de betreffende pagina’s per haven op deze site.
Inschrijven voor een ligplaats
en/of lid worden van onze vereniging?
schrijf u direct in!

Onze jachthavens:

De Buitenhaven
De Nederwaard
De Overwaard
Het Waardhuis
windroos
Bezoekadres:
Haven 2a
2951 GC  Alblasserdam

Postadres:
2950 AD  Alblasserdam